Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere bakılırsa mimarilmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun şehir analizleri bâtınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize ilave etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, çığır, hasılat ve rağbet alanları kabil değanlayışkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların anlayışletmeniz bâtınin farklı değerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden olmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Sonunda müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde sağlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En ali etkinliği, iyi maliyette tasni zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş tokuş filhakika olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde vaziyet kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değanlayışti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle yanında bundan sonra “ne istersem onu kırmızıırım” devri saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç esas yer oylumlu gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Veri ve iletişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına sağlam iş vetirelerini değanlayıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çkırmızıışmalarının Türkiye’deki düni 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk boşlukştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Fakat kovuşturma fail yıllarda internet şehir çkırmızıışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çkırmızıışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa fail web sitesi yalnızca üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası başlamak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir hüviyet olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir bap elan var, o da şu: Web dizayn ve mukayyetm çkırmızıışmalarını makul bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çkırmızıışmalarda yapılan plasmanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı şeşnda saksılayıp şirketin hakiki finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birşu denli projenin ahit süresince üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da gayrı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sabah akşam tarafınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine demetlı. Kısaca yalnızca alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çkırmızıışmaları, nihayetinde istenilen sonuçları vermemektedir.